UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年12月12日 星期一

日本九州人氣芭菲店【Ufufu Cafe】不只芭菲 ♥ 漢堡扒 ♥ 同樣出色

這間有超過 100 款的日本九州人氣芭菲甜品餐廳
上次去九州玩的時候,都唔識去搵食

現在香港開了分店,唔洗去日本食喇 !!!
不過,為了避開人龍,平日剛開店的時間去食就唔需等位
仲有抵食的午市套餐 ~~



點了份 UFUFU 的招牌 和風漢堡扒 午餐 HK$88,包白飯 + 沙律或餐湯 + 飲品


是日餐湯是又香又滑的忌廉粟米湯,裡面仲有粟米粒
餐飲點了杯香濃的 ufufu 招牌咖啡提提神


和風漢堡扒用鐵板上枱,熱氣騰騰的鐵板飄著陣陣牛香,非常誘人 ~~
漢堡扒又圓又厚,中間未完全熟透,切開兩半後將切口位於在鐵板上再烘熟
就食到熱騰騰又鮮嫩多汁的漢堡扒,加點醬汁拌白飯一起食,好好味


本來有已經有選擇困難症的囡囡
見到餐牌超過 100 款不同配搭的芭菲,真是唔知點揀 ...
真是由一坐下就睇住個餐牌,到我食完份餐都未決定到


在我多番摧促下,終於點了 NO.72 黑加侖子 X 芒果雪糕芭菲 HK$65


賣相真是好吸睛 ...
上面的黑加侖子雪糕好似座山咁插在杯上面
當我食著黑加侖子雪糕時,發現裡面仲有芒果雪糕,兩款雪糕果味清甜香濃
雪糕下面是香甜幼滑而唔膩的忌廉、脆卜卜的脆脆米和新鮮水果粒,真是大滿足呢 !!!



Ufufu Cafe
香港 尖沙咀 金馬倫道 5 號 太興廣場 5 樓
Facebook Fans Page https://www.facebook.com/Ufufucafehk/




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子