UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年12月19日 星期一

大件夾抵食♥ 南乳雞球米線

囡囡上次與同學仔食過這兒的南乳雞球米線之後
成日都話好好食,要帶我去試下




南乳雞球米線 HK$31
米線與雞球分開上就唔怕被湯浸到唔脆喇 !!!



一向愛食香脆食物的我當然被這碟炸得香脆的雞球吸引住
雞球好大件,熱騰騰剛炸好的,食的時候小心熱呀 !!!

去了骨的雞球外皮炸得香脆但唔油膩,裡面的雞肉仲好嫩滑
點少少帶甜又有咸香的南乳醬一起食,真是好惹味



亦可以加配飲品,飲品的選擇也不少
除了有罐裝汽水和豆漿,也有台式飲品,好似珍珠奶茶、蘋果綠茶、荔枝綠茶 ...



譽麵坊
香港 九龍 土瓜灣 新山道 6 號 地舖


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出感受和分享,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子