UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年3月5日 星期四

在家實踐環保生活 ♡ 始於改變習慣一小步

香港的環保教育由小已經開始了
記得有日兩隻小魔怪幼稚園放學返嚟與我講
媽咪 ... 地球叔叔就嚟病喇,我們要愛護及珍惜地球的資源
大家點樣去幫助地球叔叔 ? 點樣醫好佢呢?

其實,只要我們肯改變 ... 由而家開始在家實踐環保生活
一分一亳地節省資源,就可以一點一滴的改變世界

宜家就有環保小 Tips 比大家 ...  在家實踐環保生活,真是舉手之勞




宜家小 Tips :

選購水龍頭及花灑頭時記住留意節水百分比,間中仲要檢查有冇漏水,減少浪費食水


 

我家已經換哂 LED 燈膽及光管,不只慳電仲較長壽耐用

宜家小 Tips :母須亮起全屋燈飾,局部開燈反而可以熷添氣氛




煮一餐住家飯,也可為環保出一分力
用這個不锈鋼內鍋同時煮不同食物,慳時間又節省能源




宜家小 Tips :可將洗完菜的水作澆花之用




出街記住帶備購物袋,我出街都會帶備幾個環保購物袋的

宜家小 Tips :環保購物袋還可用來分類回收不同物料,一多用更環保




記住 like 埋 IKEA Hong Kong 的 Facebook Fans Page
有更多『在家實踐環保生活』的小 tips


** 資料由品牌提供

** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子