UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年1月12日 星期一

新一年 ... 有新電腦用 ♡ HP Stream 13 Notebook

隨著時代及科技的進步
現在的小朋友比我以前早了接觸電腦

兩隻小魔怪小一開始已經鍾意上學校網頁
睇番校內活動的相片及做一些學科的互動練習


尤其是家姐,最近學校開始教 PowerPoint
要在屋企 practice 多點 ... 多了時間用電腦
考慮添置多部電腦

都諗過買部新的比他們用 ...
或者自己換部新,舊的比他們用???
但是買部新電腦真是都好貴呀 !!!


 

最近,就收到這份咁啱用的新年禮物 ... HP Stream 13 筆記簿型電腦



 

炫彩藍色的外殼 ... 好靚仔 ... 而且男老好少都啱用的色系

不過,如果只是我自己或者囡囡用的話就想要部 sharp 少少的亮桃紅色



其實,這部有 windows、有 office 的 13.3 吋 display 的 HP Notebook
都只是 HK$2,010 咁抵用... 儍爸識做喇 !!!



它不只靚仔,仲好 fit ... 機身只是重 1.55kg

 

叉電都不是太重喎 ...拎出街都方便


相比現在屋企用緊的,真是 slim 好多 ... 又薄又輕喎


我呢 D 懶人,唔鍾意成日叉電
電池可以用到 6-7 小時 ...都好噤電 ... 也夠用囉 !!!



Display 頂有個內置頭,呢幾個儍瓜玩自拍現得幾開心 ...



機身左右都有 USB 位 ... 使用時好方便


還有 MicroSD 讀卡器 ... 過相就方便多



用 Window 8.1 操作系統
預載了 Office 365 個人版,有 MS Excel、Word、PowerPoint ...

還送埋全球無總上網服務,包了 Skype 每月 60 分鐘國際通話時數 ... 去旅行工幹都好方便




儍爸幫我們 setup 好囉 ... 各人都有自己賬號 ... 有新機用囉 !!!

下次再與大家分享我們的用後報告 ...



More information about  HP Stream 13 Notebook 
HP Hong Kong FB Fans Page https://www.facebook.com/HPhongkong


** 產品由品牌提供


** 以上分享是以我的喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子