UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年2月3日 星期三

有口福了 ... homemade cup cake

自從同事 K 識了個新女友後,我地有口福了
佢好鍾意整野食的,上次的芝士條好香脆好好味的
今次仲勁 ... 整了好 cutie 的 cup cake
一打開個蓋,已經聞到香味了
有三款不同口味,分別是藍莓味,朱古力味及牛油味



我梗係揀 my favour ... 藍莓味喇
面果層好脆的,可以成層揭起 ...
我最鍾意食左面頭脆果層,再食下層好鬆軟的蛋糕
裡面又有好多藍莓醬,但又唔太甜
好好味呀 ...

不過,應該叫佢做 cup cake 或鬆餅呢???



雪櫃仲有個 Tiramisu ... 今日食唔到喇,聽日至食

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子