UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年2月2日 星期二

試用文 ~ 留住青春的 Bio Beauty

很開心抽中今次的試用機會 試飲價值 HK$696 ~  Bio Beauty 兩盒

對於一個在職媽媽嚟講,一日24小時真係唔夠用的
又要返工,放工又要湊細路 (仲要係兩個喎),再多時間都唔夠用
邊有時間去做 facial,扮靚靚 ...
但只要每日飲一小樽 Bio Beauty 就可以留住青春 ... 啱哂我,勁方便喎

呢兩盒就係幫我留住青春的 Bio Beauty 膠原蛋白和沙棘的混合飲料
我的偶像 "邵美琪" 做代言的喔



一盒有 6 支‧每支 15ml‧玻璃樽來的 ... 小心喔



剛開始每天 2 支,往後一天一支就可以了
若未飲用完記住冷藏,但一支只有 15ml,一下子就飲完了,唔洗分兩次耶
好細心的喔 ... 包裝內還有開瓶用的膠棒及 10 支小飲管






產品介紹 資料來自官方網站 http://sun88.smilds.com/

產品 : Bio Beauty 膠原蛋白和沙棘果的混合飲料 Liquid mixture of collagen and seabucktham

主要成份 : 膠原蛋白 + 沙棘果實 + 果糖

試用期 : 5日 (每日 2 支)

功效 ~ 針對改善 :

  • 暗啞及膚色不均
  • 肌膚粗糙及鬆弛下垂
  • 細紋和皺紋
  • 雀斑及斑點

味道 : 甜甜的,好似濃縮的西梅汁 ... 好好味
我的用後感 :

膠原蛋白對皮膚的功效各位 sis 都好清楚了,但原來沙棘果對皮膚也好好的喔 ... 具有極高的抗氧化作用,有助多巴色素的還原,從而減少黑色素形成,維持皮膚及促進血球細胞的健康生長,延緩細胞衰老。

沙棘是地球上最古老的植物之一,約二億多年的歷史。根據中醫學記載,沙棘即是沙中的荊棘,屬多年生落葉灌木。其蘊含豐富的維他命C、A、E、K、P,能夠提供全天然抗氧化劑的功效,居於一切蔬果類之冠。有效協助建造和加強膠原蛋白和纖維蛋白網絡,讓肌膚更富有彈性,不僅具極強效的抗老化功效,也助妳擁有更結實、年輕、容光煥發的肌膚。至於沙棘的原產地則包括中國、蒙古、俄羅斯和北歐國家,以治愈傷口和潰爛聞名於世,亦被西藏喜瑪拉亞山一帶居民奉為傳奇。相傳公元前12世紀,希臘軍隊發現那些在戰爭中受傷的馬匹,走過沙棘森林後不藥而愈,不但更強壯而且皮毛更亮澤。

我的膚質是極麻煩的混合性偏乾敏感肌,T位多油,而面頰又極缺水皮膚睇起來比較暗淡,乾巴巴的,不是很健康
飲用第一盒後,皮膚改善了,睇起來冇咁乾,有水水的感覺
毛孔收細咗,
皮膚有彈性, 至於凹凸洞細得靚咗 ... 好開心喔
好似我咁冇咩時間的愛美人士,可以試吓呢款勁方便的
Bio Beauty 膠原蛋白和沙棘的混合飲料!!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子