UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年2月13日 星期六

5 歲小妹妹都去修甲及美甲 ^^

呢個 5 歲就去修甲及美甲的小妹妹咪係我個貪靚的囡囡囉
佢 4 歲開始已經由專業美甲師修甲及美甲喇 ... 當然是在學校放長假期的時候至可以搽甲油喇
得閒又會做吓 hand mask 保養對手

 (可以去呢度重溫"一家三口齊做 hand mask" http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=3194)
好彩有個包佢成世修甲及美甲服務的御用美甲師咋 ... 多謝哂!!! 姑媽 ^^

上星期我及傻爸去剪髮,呢個貪靚的囡囡又跟埋去剪個靚髮過年
傻爸醒起囡囡的指甲長了,要修剪,就問囡囡剪了指甲未?
囡囡好自然咁答 "修左甲了,好靚好乾淨"
我個 hair stylist 呆了一陣,成串問號在塊面上 "咁細個細路女去修甲???"

哈...哈 ... 呢個貪靚囡囡今日又美甲了
其實姑媽帶了一大堆甲油嚟是諗住幫婆婆油甲的


但又比呢班貪靚的小妹妹插隊,做完呢 3 個貪靚妹至到婆婆


呢兩個貪靚妹油完甲了 ... 唔敢亂動怕弄花指甲呢


由於時間關係,簡簡單單的油甲
囡囡油了粉紅色甲油 + 白色波點
表姐仔油了桃紅色甲油 + 銀色閃邊

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子