UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年9月12日 星期四

自家製 ♡ 芒果乳酪慕絲

最近,愛上做甜品
除了因為我及兩隻小魔怪都愛吃甜之外
主因是一小杯甜品出面賣成 HK$2X - HK$3X
真是不捨得買嚟食的

而在網上流傳的甜品食譜『好似』不難做喎
不過好多甜品都要用到電動打蛋器
所以我呢個儍媽就買了個電動打蛋器番屋企試下囉 ... 希望不好 3 分鐘熱度喇

第一次用電動打蛋器做出的甜品 ... 芒果乳酪慕絲
... 賣相不錯呢
... 味道都不錯的

由於第一次用新機,再加上我呢個儍媽又不是入廚高手
拎住個電動打蛋器有點雞手鴨腳
顧住整 ... 都無時間去影相 tim



但可以提供我用的食譜比大家:

魚膠片            2塊
原味乳酪       140克
糖                   1 湯匙 *份量可自行加減
芒果               2個(去皮、去籽、切粒)
淡忌廉            250毫升
       

做法﹕

1)魚膠片用凍水浸至軟身,取出,榨乾水,然後放入熱水 (5湯匙) 內拌溶,備用
2)將原味乳酪、糖和芒果粒放入攪拌機內攪成果蓉,備用
3)用電動打蛋器將淡忌廉打至略企身(不要打至硬身,否則會影響慕絲軟滑的口感)
4)將淡忌廉逐少拌入果蓉,再拌入魚膠溶液,倒入容器內,放入雪櫃冷藏 2 小時或至凝固


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子