UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年9月13日 星期五

放心曬 ♡ 香香甜甜的 ♡ Biotherm Suncare


本來趁著暑假尾聲與兩隻小魔怪去玩水

順便試埋啱啱收到的防曬產品


Biotherm 保濕面部及身體防曬乳 SPF50
 Biotherm 古銅亮膚防曬油 SPF6
Biotherm 曬後紓緩修護乳





但是天公不做美
天氣暗晴不定 ... 時而烏雲蓋頂,時而陽光普照

唯有改變計劃,與兩隻小魔怪去了遊樂場玩
雖然天氣不太好,有大嚿烏雲遮著,又好似有層薄霧咁
但絶不能睇少紫外光的威力
足以曬到變燒豬 ...

所以一定要做足防曬準備 ... 我就帶備這兩支防曬孖寶出街就至穏陣喇

 
 
 
這支保濕面部及身體防曬乳 SPF50 可以搽面及身體的
啱哂我呢 D 身兼多職的人

出門前,總要要為兩隻小魔怪打點,又要提他們帶外套 ...
自己只是好急忙咁搽點防曬在面就出門
好多時都忘記塗埋手手腳腳

這支面部及身體都用得的防曬乳就啱哂我
帶一支出街就可以塗面及手,方便又簡單

Biotherm Hydrating Body & Face Suncare Milk SPF 50
保濕面部及身體防曬乳 SPF50
HK$220 / 200ml


上到車定至有時間慢慢搽囉 !!!
囝囝仲好貼心咁幫手塗添 ~ ~

不只無一般防曬品的防曬味,還有好香的柑橘味
連囝囝都話好香 ... 好香橙味

白色乳液狀質感,好易推快吸收
不油笠,好清爽,塗抹後亦都不會有泛白的情況


與兩隻小魔怪在遊樂場玩一整個下午都不怕囉

 


好彩,之後的周未太陽伯伯乖乖出來喇
於是帶埋呢 3 支防曬產品與兩隻小魔怪去玩水與陽光玩遊戲 放心曬囉


 

這支集滋潤和保護於一身的防曬油就至啱想擁有一身古銅肌膚的型男
所以就情商老公大人試用

 
  Biotherm Huile Solaire Sun Bronze Protection Oil SPF 6
古銅亮膚防曬油 SPF6
 HK$220 / 125ml




男士最怕麻煩,好多時為了曬一身古銅肌膚不塗防曬,曬後甩皮又缺水
這支防曬油噴霧設計使用時很方便 ... 啱哂佢地呢
雖然是油質,但不焗身,耐水性又高
可以曬到一身古銅肌膚之餘,又能保護及滋潤肌膚免被紫外線傷害

 

女士會就至怕曬黑的
我當然要用防曬度較諣的 Biotherm 保濕面部及身體防曬乳 SPF50
囡囡及囝囝被它香甜的柑橘味吸引了,又要搽埋一份


 
 Biotherm After Sun Hydrating Milk
曬後紓緩修護乳
HK$220 / 200ml

不過,曬了咁耐,塗番 D 潤膚露滋潤下及降溫先

蘊含乳木果油、甜杏仁、黑加侖子及種籽精油等成分,高度保濕及預防水分再次流失
聞著香甜的氣味來滋潤曬後的肌膚,除了滋潤肌膚,還有 relax 的作用

不過,至嘆都是我喇 ... 香甜的氣味吸引了家姐仔幫我 massage 添 ~~

 

More information : http://www.biothermhk.com/

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子