UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年9月1日 星期四

好玩又好食的 ... 天使魔鬼趣脆 dip

我家小魔怪勁鍾意食魔鬼蛋糕
最近又被電視廣告的『天使及魔鬼』吸引住
... 這個只不過是借口,其實我都它吸引了
所以就買了返嚟試喇



美心冰皮趣脆 dip 的其中一款口味『天使魔鬼趣脆 dip』HK$58
有個特別版朱古力環保袋裝著 ... 靚靚環保袋留比囡囡返學用都不錯



一盒裝著 4 個迷你裝的冰皮月餅
... 魔鬼脆脆冰皮月餅天使白朱古力脆脆冰皮月餅各 2 個

另一盒是配件
... 朱古力粒一包、 彩色朱古力脆糖一包、心形硅膠容器一個、叉2支







隨盒附上 cutie 咭一張
教你整冰皮趣脆 dip



食用方法:
1.     先將朱古力粒倒在心形容器裡、放入微波爐叮 1分鐘 ... 我冇微波爐,用熱水 "座"  5 分鐘
2-3. 朱古力粒溶成醬
4.     將冰皮月餅沾上薄薄一層朱古力醬,再加上彩色朱古力脆糖,就即得



我覺得這個食法是 ... 朱古力火煱 + 冰皮月餅的 fusion

這個食法好特別
我覺得甜了少少,但兩隻小魔鬼勁鍾意
我們只爭到一小角咋

不過真的好好玩, 仲好有滿足感的 ...
居然整到勁脆的朱古力脆皮,好似脆皮雪條外面層朱古力脆皮咁脆

朱古火煱時都整不到咁脆皮
... 不知是否與冰皮月餅要愈凍愈好的秘訣有關???

下次整朱古力火煱時,一定要試下將食材雪到冰凍

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子