UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年9月6日 星期二

包裝時尚又好食的 ... 奶皇月餅 ♥ 翠亨邨

每逢中秋家裡都有各樣的月餅
今日就收到呢兩盒月餅




囝囝囡囡至愛的雪糕月餅








仲有我至愛的奶皇月餅 ... 包裝超精緻

設計時尚、高貴典雅、又獨特的手袋型禮盒
... 送禮自用都咁正

翠亨邨迷你奶皇月餅 (8件裝)






裡面有兩層 ... 每兩個月餅一包



翠亨邨月餅均在香港製造、冇防腐劑、品質新鮮,信心之選


我鍾意食之前拎去焗爐烘幾分鐘



焗到外酥內軟、入口甜而不膩、奶皇幼滑香濃




之後,嘆番杯 Kilo Off 瘦身果茶消消滯,去油膩就 perfect 



奶皇月餅一向都是我的至愛

最想試的都是半島嘉麟樓的奶皇月餅 ... 有冇 fans 送我呀

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子