UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年2月1日 星期二

再嚐 ... 牛角第二分店 @TST LCX


01.Feb.2011發佈
上次試過牛角日式燒肉專門店在香港開的九龍灣第一間分店
冇諗住咁快又食的
但去到 TST LCX 分店門口見到冇人等位
... 與九龍灣店人頭湧湧的墟冚情況相比,真係差是太遠
唔食咪對唔住自己 ... 唔該四位
仲有個海景位比我們 ... 正!!!

 
6:00 時間尚早,未到晚市旺場時間 ... 店內只得一枱食客,我們是第二枱客呢
侍應都細心 D ... 仲準備兒童餐具比細佬用
印滿牛角 logo 的餐具 ... so cutie


除了牛角飯及銅鑼燒實在太好吃,一定要 encore 之外,仲試了其它款式


我推介的牛角飯 HK$19 一大碗 ... 即是紫菜+燒汁+珍珠飯


牛舌 (鹽醬) HK$49 ... 我都係鍾意有口感的厚切牛舌多D


食好 D,點了量限定的 ... 特上和牛牛肋肉 (燒汁) HK$99
滿怖雪花,脂肪條理分怖清晰,賣相已經吸引
唔好燒咁耐,燒太熟唔好食的,入口腍軟,肉味濃之外,肉汁也十分豐富


大人小朋友都喜愛的 ... 厚切煙肉 HK$39


我家兩隻小魔怪推介的 ... 骨付香腸 HK$39
燒熟後,唔好切,成條香腸楂住食 ... 好似食緊雞肶咁,勁豪邁


豬頸肉 (味噌) HK$39
燒到面少少焦咁,就爽口脆身至好食


香草雞腿肉 HK$39
香草冇餐牌上咁多,雞肉又切成粒狀 ... 有D驚燒唔熟
但放在爐火上慢慢燒,又OK喎 ... 肉質嫩滑,都好食的


家姐的士多啤梨梳打 HK$19
我的白桃膠原飲品 HK$29 ... 飲了皮膚滑滑的


我至愛的銅鑼燒 (雲呢拿雪糕) HK$19


天光食到天黑 ... 連新年燈飾的夜景都欣賞埋,今餐抵哂


未試牛角的朋友 ... 可以試下去 TST LCX 第二分店碰運氣
觀察所得,當日等位的食客唔太多,相比九龍灣店人頭湧湧的盛況,真的差很遠
我諗是因為不是太多人知此店已開幕的緣固吧!
哈哈哈 ... 不知此文一出,會否連此店都被攻陷呢?

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子