UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年2月7日 星期一

修身推介 ... 暖住瘦 飲住瘦

佳節過後,係咪好有內疚感?
食多賀年糕點,增磅不少?
認識我的朋友都知我是為食怪一名,遇到美食就忍唔到口
但在這個農曆新年,我就可以放心的去食,因為有它們 ...
Kilo-Off Slimming Coffee & Tea 瘦身咖啡及瘦身果茶
幫我快速修身、去水腫、減肚腩

 
法國製造
100% 全天然成份,絶不含西藥成份 ... 可放心飲用
快速瘦身: 每日2次,每次一包
保持身段: 每日1次,每次一包


Kilo Off Slimming Coffee卡路離瘦身咖啡沖劑 HK$88盒(7包)


用 100% 天然的阿拉比卡 (Arabica) 咖啡豆、含有炭燒咖啡、綠咖啡、瓜拿納及可可


沖調方法 :
只須將一包咖啡沖劑倒入杯中,加入150ML 熱水,攪拌至完全溶解即可


一打開包裝袋已經開到陣陣咖啡香
加入熱水後,咖啡的香氣更濃
我飲慣少糖少奶的咖啡,平時的齌啡真的飲唔到,但呢杯 black coffee 冇酸味,唔太苦,幾易入口 ... 仲發覺原來 black coffee 都幾好飲的


試完原味的 black coffee ,當然加少少奶再試真 D
瘦身咖啡當然加脫脂奶至做到修身效果 ... HEEEEE
加了奶的瘦身咖啡 ... 味道真的好有南美咖啡的味道


另一款Kilo Off Slimming Tea卡路離瘦身果茶沖劑HK$88盒(7包)


含有咖啡因,綠茶、黑茶、瓜拿納及瑪黛茶


沖調方法 :
將一包瘦身果茶倒入杯中,加入 150ML 熱水或冰水,攪拌至完全溶解即可


一倒出瘦身果茶沖劑,即刻聞到陣陣紅莓香甜的味道
加入熱水後,淡紅色的果茶 ... 顏色好靚
不須加糖,已經有少少甜味,味道似帶甜味的紅莓茶 ... 好好飲,飯後飲可以消滯呢


每日無咖啡不歡的我,早餐以 kilo off 瘦身咖啡代替平時飲的咖啡
飯後以 kilo off 瘦身果茶消消滯
發覺有去水腫的效果,肚腩冇咁脹


kilo off facebook fan page  http://www.facebook.com/KiloOff
銷售點:屈臣氏

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子