UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年8月1日 星期一

用香水嚟止汗 ... Play it lovely & sexy ♥ Playboy

在這個炎熱的夏天
不想做味男味女的話
出門之前一定要做好止汗措施

最近好多網友都談論這款止汗新品
我一早被燒著呢 !!!
可惜常被掃光 ... 買不到呢
今次終於比我搵到它
可惜只買到兩款 ... 這個系列一共有三款的
HK$59 / 150ML (萬寧獨家發售)
Play it lovely ~ 活潑可愛,令妳更甜美動人
Play it Sexy ~性感自信,令妳倍添性感
Play it Spicy ~ 獨立自主,助妳增添攝人魅力
 





Play It Sexy ... 喱士包裝,真的帶幾分 sexy
香味較一般止汗劑濃,香到好點似香水咁,但又冇香水咁濃喎
噴一支止汗劑,止汗之餘,又可以當作香水 ... 多划算喔 !



Play It Lovely ... 淡粉紅色格仔包裝,較低調
鮮甜花香果味,香味比 Play It Sexy 淡


我較鍾意 lovely 的香味






噴霧式 ... 使用方便又衛生


噴後很清爽,冇黏笠笠的不適感



我屬於勁大汗的一種
止汗效果不太顯著
但汗味真的改善了 ... 冇了臭汗味
換來香香的香水味

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子