UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年8月16日 星期二

真係遺傳了我地的為食基因 ???

榴槤,從來都叫人愛恨分明
不喜歡的耍手擰頭,即刻彈開
愛吃的就見到都雙眼發光

我及老公就是愛吃榴槤那種
估不到連我地的結晶品都遺傳了這點


一向為食的囝囝愛上榴槤就好正常
上次去沙巴旅行
大家都見過囝囝坐定定食榴槤
食到津津有味的相片




而偏食的囡囡最近都愛上了榴槤呢!

... 囡囡都肯乖乖的影完相至食
... 但囝囝心急到連相都不影,就食緊他的榴槤




好食推介又嚟喇 ..『泰皇御果』干腰榴槤

2 年前,在九龍城水果店買過這款
連泰皇也指定要吃的『干腰榴槤』
小小的一個也售 HK$2XX

干腰身圓、釘子小、柄特長

味道比金枕頭更清甜馥郁、甜得來回甘、也較 Creamy

愛吃榴槤的朋友,一定要試下 ... 絶對冇介紹錯的



沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子