UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年7月5日 星期二

延續愛‧日本料理 ... 半價享用蟹放題

EN Group 發起一個《延續愛‧日本料理》計劃
旗下 6 間日式食肆由6月22日開始,逄星期三推出半價優惠
希望大家繼續安心享受日本食物

2011年6月29日〈星期三〉晚餐
宴 EN 
尖沙咀金馬倫道 38-40 號 金龍中心 1 樓


於我這班蟹痴朋友
最吸引的當然是原價 HK399 減至 HK$200 的『蟹鍋‧蟹醋‧牛鍋任食放題』
不過 ... 限時 2 小時 ... 都幾趕的,要快手 D 拆蟹至得


幫襯的多是日本食客,和風木色裝修,燈光暗暗的,環境頗舒服,服務也好好
每人一份 ... 三色前菜
芥茉八爪魚 + 軟滑的豆腐年糕 + 酸甜的海哲


每人一份 ... 冷盤 ... 涼拌南瓜


每人一份 ... 雜錦3色刺身
好新鮮的刺身,鮮甜的甜蝦和肥美的三文魚 ... 如果刺身都是任食多好呢 !


到了主角出場,就是我的至愛 ... 任食的長腳蟹
每碟有半隻長腳蟹,我一個人就食了 4 碟 ... 即是 2 隻長腳蟹
雖然是任食,但是廚師一點都不馬虎,每碟的賣相及份量都是一模一樣的


蟹有 2 種食法 ...
蟹醋 = 醮醋凍食 蟹腳較鮮甜,用較剪剪開後,醮醋凍食一流
蟹鍋 = Shabu Shabu 熱食 蟹身放湯灼一陣 (約5秒),較鮮甜好味


雜菜拼盤 ... 好似可以添,但是一盤就夠,留番位來食蟹嘛


任食的牛肉



湯底是鴛鴦鍋 ... 清水用來煮牛肉及蟹、醬油湯底用來煮蔬菜
對食一向講究的日本人,醮點肉類及蔬菜的醬汁都不同
牛肉醮點芝麻醬、蔬菜醮點帶酸味的醬汁



還可以將白飯 / 烏冬加入充滿蟹及牛肉精華的湯中,煮成粥



最後,每人一份甜品 ... 綠茶雪糕


我一定會繼續『延續愛‧日本料理』的精神
100% 安心及放心食用日本食物
咁 ... 下星期三食咩好呢 ???

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子