UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年7月9日 星期六

好食推介 ... 創發潮州菜館 @ 九龍城

之前試過九龍城澄海老四潮州菜館 ... 都好好食的

今次又試另一間 ... 創發潮州菜館

一間冇豪華裝修,但夠正宗,又多名人光顧的潮州菜館


前菜都有 4 小碟 ... 脆花生、醃大芥菜、辣菜圃、炸魚仔




我地呢班蟹痴,當然要食凍蟹 ... 好鮮甜的凍蟹呀


\


隻蟹好大隻的 ... 蟹鉗有我隻手掌咁大,啖啖肉的蟹鉗特別好食




侍應介紹的紹菜潮州魚蛋魚片湯 ... 仲話一定要熱喝,鮮甜 D 的

我好鍾意呢片潮州魚片 ...  但我覺得味道似豬肉丸多 D




煎蠔餅 ... 好多蠔仔,唔會成團粉,又唔油膩

抄琵琶蝦 ... 去哂殼,啖啖蝦肉,仲有要配埋炸香了的香葉一齊放入口

凍魚 ... 超大條的凍魚,新鮮好食

沙茶牛肉 ... 太多餸喇,食唔哂,pack 走成蹀沙茶牛肉




飽到連好想食的甜品 ... 薑薯糖水 ... 都食唔落
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子