UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年4月9日 星期六

超抵食推介 ... Saizeriya Italian Restaurant

將軍澳我不是常去,但每次經過這間意大利餐廳都見到成堆人等位
點解呢???
我終於都知點解喇 ... 睇吓個餐牌 ...

每款前菜不過 HK$20,半打蒜蓉焗田螺只是 HK$19 咋

最貴的海鮮 PIZZA 都只是 HK$32
咁抵食 ... 怪不得店外長期都咁多人喇

薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
地址:將軍澳培成路8號南豐廣場1樓R1B號舖
HK$19 半打蒜蓉焗田螺 ... 確係抵
好多蒜蓉,蒜蓉加埋田螺一齊食 ... 好食到囝囝都要爭住食


↓  HK$9 周打海鮮湯 ... 好多料,好忌廉好 creamy,喝到一滴不漏
↓  HK$9 忌廉粟米湯 ... 好多粟米蓉


黑胡椒煙鴨胸 HK$19 ... 千祈唔好點個醬汁,是極酸的黑醋,就咁食好D
蕃茄煙肉意粉 HK$22 、邦哥尼蜆肉意大利粉 HK$24 ... 儍了!!!  居然點了兩碟蕃茄汁意粉,是我鍾意食的幼身的意粉,但味道淡了少少 ... 下次我想試下白汁囉


煙肉菠蘿 PIZZA HK$26 ... 約有 9 吋大,平時食的普通批咁大個,可以切 6 件
大大粒菠蘿及大大片的煙肉鋪在面 ... 賣相唔錯


Saizeriya 的芝士幾好食,爽爽甜甜的菠蘿,加埋一D都唔油膩的餅底
... 食多兩件都唔會滯


HK$12 任飲飲品吧的飲料 (小童任飲只收 HK$8)

自助形式的,有多款汔水、 NESCAFE、朱古力、MILO、多款茶包,連士多啤梨茶包都有


飲番杯 NESCAFE 及熱朱古力 ... 已經抵番喇!!!


仲有甜品 ...


囝囝的曲奇妙趣 HK$12 ... 家姐的士多啤梨雪糕 HK$12
HK$12 一大個雪糕球,仲要是 Dreyer's 喎 ... 抵 抵 抵


這一餐叫到成枱食物,HK$200 有找 ... HK$177 咋 ... 抵到呢!!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子