UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年11月8日 星期一

我的護齒好幫手 ♥ Oral-B Pulsonic 聲波纖柔電動牙刷



衣服和護膚品我都會經常轉換 ... 試吓新產品咁

但牙刷我就唔會亂咁換的 ... 好專一的

因為我的牙齒都幾敏感的,試過轉新牙刷後,刷到成口血

... 我都知我的牙齒唔夠健康 > <


就是它 ...  我用了差唔多一年都唔捨得換的 ...

Oral-B Pulsonic 聲波纖柔電動牙刷


我用了差唔多一年喇 ... 仲好新呢 ... 真係好耐用的




講吓我點解咁鍾意它呢

銀白色的簡約設計 ... 襯哂我家的廁所,又不佔位

 



牙刷座可以放多一個牙刷頭,放埋我家男人用的牙刷頭 ... 夠哂衛生

牙刷頭上面唔同顏色的膠圈 ... 夠哂清楚,唔怕用錯


 


外觀纖細,又輕巧 ... 直徑只有 17mm,等於一亳子咁大,有別於其它又重又粗手柄的電動牙刷,啱哂我的小手了




有兩種自選聲波清潔模式 ... 連我家男人的要求都 fulfil 到的
Clean Mode清潔模式 ~ 每分鐘聲波震動27000 次,有效潔白牙齒,啱哂我家男人
Sensitive Mode 輕柔模式 ~ 低速震動,呵護我的敏感牙齒
... 刷得乾淨,又唔會刷到成口血

... 最開心的是它真是有效潔白牙齒的,它幫我清除了牙齒上面的咖啡漬,有每朝喝咖啡習慣的我,牙齒仲是白白的 ... 冇咖啡漬的




 
仲記得一年前見到呢個鴨咀的時候,估了好耐都唔知有咩用 ...
而家就超愛它呢 ...
呢個牙縫刷幫我清潔埋最難清潔的牙罅隙
 


另一個我最喜愛的功效就是 ... 兩分鐘記憶計時微震裝置及 30 秒微震訊號

在一大早還未回魂的早上,拎住支牙刷真是計唔到刷左幾耐的
每 30 秒微震訊號提示我要轉換位置再刷,而 2 分鐘的提示訊號就知道已刷完牙喇
... 防止刷枒過短式過長而引起的口腔問題




 


生產商實在太貼心喇 ... 送上一套四支刷頭補充裝 (價值 HK$ 159)

剛巧要換牙刷頭呢 ... 記住要定時更換牙刷頭 (最好是每三個月更換一次)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子