UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年10月26日 星期二

專人由上海運抵的 ... 陽澄湖大閘蟹

正值大閘蟹的季節,成為蟹痴的朋友M 到上海工幹

當然買番 D 正宗上海陽澄湖大閘蟹 ... 返嚟做手信喇

好大隻的大閘蟹 ... 有我隻手咁大隻的




正宗陽澄大閘蟹,每隻都有標籤的 ... 連蟹身都印有數字的 (我諗係仿偽標記)




今次仲試新的煮法 ... 籠仔蒸大閘蟹

記住紫蘇葉要放在熱水中的




一向唔鍾意食雌蟹的我 ... 今次真係要改觀 ... 原來雌蟹都好好食的

雌蟹的肚是圓臍的 ...

嘩 ... 蟹膏多到呢,填滿成隻蟹咁

而蟹膏較硬較有咬口,但亦都有好似雄蟹咁較 creamy 的蟹膏
 ... 兩種口感的蟹膏隻於一身,好特別




食完雌蟹 ... 再食我的至愛蟹公先

雄蟹的肚是尖臍的 ...

一樣咁多蟹膏,蟹膏又係填滿成隻蟹

雄蟹的膏同雌蟹唔同的,多了半透明的蟹膏 ... 好 creamy 的




我至愛的大閘蟹 ... 正宗的陽澄湖大閘蟹 ... 真係好食好多

真係食咁多大閘蟹 ... 至好食的一次

好食到連蟹腳都 "輪" 埋 ... 連蟹肉都鮮甜 D 的

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子