UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年8月11日 星期三

泰自遊 day 7 ~ bye bye 曼谷 + 食在澳門

2010 年 2 月22 日 〈年初九〉曼谷機場


一大早在酒店食完早餐,就去機場

好有泰國特色的曼谷機場







shopping 真係女人的天性 ... 臨上機都要掃貨
在 boots 買了支蘆薈啫喱 ... 但呢支蘆薈啫喱到而家都未開封 ...




bye bye 喇曼谷 ...

又飛去下一站 ... 澳門 ... 繼續我的美食之旅






2010 年 2 月22 日下午 〈年初九〉澳門


由於飛機冇免費餐食供應,我地呢班為食王又要搵地方食午餐

在澳門梗係要去食豬扒飽
~ ~ 大利豬扒飽 ... 脆卜卜豬仔飽 + 鬆化豬扒 ... yummy yummy




自己沖的英式奶茶 ... 我都係鍾意香滑的絲襪奶茶多D




咖喱魚蛋魷魚




豬扒飽售罄,唔夠分 ... 豬扒麵都照食 ... 但點解唔係即食麵,是全蛋麵 ><




食飽飽 ... 又回程返 HK

1 則留言 :

  1. Hi there! This is my first visit to your blog!
    We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us beneficial information to work on.
    You have done a outstanding job!

    Also visit my webpage :: 大阪自由行

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子