UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年8月23日 星期一

今早有份想食好耐的早餐 ... 放在我枱 ~~

最近都幾辛苦 ... 又要返工、又要湊小魔怪、又要做家務

可能 D 同事見我辛苦,今朝特登買埋早餐比我食

一早返嚟 ... 就見到份早餐放在我枱喇

 


原來,我老細今朝早返,自己嘆完早餐順便買多份比我 ~ ~

熱奶茶 + 糯米雞 ... WOW 想食好耐的糯米雞

但太 heavy ... 食唔哂一隻,食左半份咋



 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子