UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月8日 星期一

Thinker Bell 美甲套裝 ... 不是我的, 係5歲囡囡的 ^ ^

我家大小姐貪靚係人都知
早前友人送了一套美甲套裝比我 ... 係我家大小姐至啱

好 fancy 的粉紅色 Thinker Bell 美甲套裝
好睇又好用的,設備齊全,有甲油、閃色指甲貼、鏡、指甲掃等


有 7 支指甲油,顏色都好靚的
 


電動指甲掃,唔洗自己掃得咁辛苦


貪靚的囡囡梗係即刻開嚟試喇 ... 幾專心搽甲油


搽完甲油,要吹乾的


但掛住玩,唔記得幫靚指甲影相
始終是小朋友的玩意,非常安全,甲油完全冇天拿水味
不過 keep 得唔耐,洗水就會甩 ... 所以囡囡搽完唔係好鍾意洗手喔

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子