UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月17日 星期三

令人懷念的北海道茶香~~

之前在公司個櫃桶見到包好野 ... 就係呢包茶葉
去過北海道的朋友應該到過呢間 Cake Shop "LeTAO" 潮聖的
它的芝士蛋糕好出名,好好食的

--------------------------------------------------------------------------------
有興趣可以到呢度重溫我的北海道9天自駕遊的遊記
http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=1143

---------------------------------------------------------------

好簡約的包裝 ...



呢包茶葉是我上次去小樽,嘆完 cake set 之後買的
放了兩年 ... 終於開封了
好彩賞味期限有三年,還未過期呢
傻爸已經批死我買了一定唔會沖嚟飲 ... 差D比佢批中



其實一向飲開港式奶茶的,喜歡它的香香滑滑及濃濃的茶味
在北海道都是第一次飲冇糖冇奶的傳統英式紅茶
但出奇地好飲 ... 一飲便愛上了
原來冇糖冇奶的紅茶更能突出茶香
茶香停在口腔內久久不散耶

但好奇怪 ... D 茶葉有陣檸檬香味???



好掛住北海道的美食、北海道的靚景、北海道的人情味 ...........
幾時可以再去呀!!!!
好想放假,好想飛 ...............

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子