UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年3月4日 星期四

拜拜了, 好唔捨得你 ...

我揀手提電話的首要係簡單易用
不時我只係用嚟打電話咋,message 都少 send ... 係咪好 out 呢
雖然呢個電話跟了我兩年,款式有 D 舊,反應又有 D 遲鈍,但我都堅持唔換
我最怕換新電話,又要 set up 過所有 setting,又要入過電話 memory,最重要係要重適應過

拜拜了 ... LG
但我最唔捨得的唔係部電話, 而係 ...



... 係貼在電話背面的貼紙
就係呢張 My Melody bling bling 貼紙 ... 千祈咪笑我低B
呢張貼紙搵了好耐至買到的,通常都係得 hello kitty,my melody 好難搵的
... 都唔知仲買唔買到另一張 ???



至於我的新機 ... 就係呢部白色16GB 的 iPhone
傻爸話實在太睇唔過眼我部遲鈍的LG,加上佢又加了人工,咪幫我換了佢
佢仲好細心咁幫我 load 哂我的電話簿,set 好哂至送比我

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子