UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年10月30日 星期五

2009-10-25 迪士尼酒店一日遊

本來諗住去圓方逛街,但三隻懶瞓豬上車冇耐就瞓著了
傻爸又唔敢叫醒我地,揸住架車四圍去

細佬一瞓醒知道去左迪士尼好萊塢酒店好開心



店員送了幾張 Halloween 米奇老鼠貼紙比我地



提子味米奇啫喱



個雞扒包好好味 ... 米奇頭的茄汁勁 cute



食食吓見到公園有堆人坐在地畫畫,以為寫生 ... 原來係粉筆塗鴉

工作人員好利害,隨手就畫出高飛狗



家姐及細佬合作畫的 Winnie the Pooh 及米奇老鼠



我地的傑作  Winne the Pooh + 米奇老鼠頭 + 米奇手套



公園地下有很多粉筆塗鴉,呢個史迪仔公仔大過佢地兩個



露天餐館門口都畫了個 welcome 公仔



之後,去迪士尼樂園酒店玩大迷宮

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子