UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年10月29日 星期四

2009-10-23 海洋公園全城哈囉喂

公司又搞活動,就係去海洋公園哈囉喂

如果唔係免費仲請埋家屬,真係唔會嘥呢D $,我兩隻小魔怪咁細,入到去實嚇死

細佬咁細唔帶佢去囉,預了 2 張成人票及 1 張小童票比家姐。但傻爸因為要上廣州秋交會去唔到,由咁啱放假的大姑媽頂上

哈 哈 ... 真係估佢唔到今日竟然放早,4:30PM 收工接家姐,去到海洋公園五點幾啱啱夜場的開始 ...冇蝕底

嘩 ... 估唔到咁多人喎,人山人海,熱鬧到呢!



去到第一件事就係拎張換票証換番張入場劵了



上次人多玩唔到的氧氣球,排了 45 分鐘由天光等到天黑終於輪到我地

好高呀! 咁高望落去周圍黑漆漆都幾驚的,我諗大白天看風景會好 D

.

之後,去熊貓館睇熊貓,淨係見到安安係度食竹葉咋,搵唔到樂樂盈盈?



原來家姐好大胆的,登山纜車每次經過接駁位震震地的時候,佢不知幾興奮 ... 反而我有少少驚



我地去了海洋天地的灣景餐廳食晚飯,佈置唔太恐怖

order 了萬聖節餐 (萬聖節特飲 + 斷掌凶靈),個名就嚇人,但賣相一D都唔驚嚇,普通至極,咪就係荔枝特飲 + 干邑牛柳配露筍意大利飯



平時日間要塞成粒鐘至入到的水母館及海洋館,今晚冇人同我地爭,慢慢行勁舒服

水母館


海洋館


新的海洋列車勁有迪士尼 feel,眨吓眼就到山下



最後,梗係去威威天地坐家姐至愛的旋轉木馬

估不到威威天地居然冇人,唔洗排隊任玩 ... 勁正
我地玩了兩次幻彩旋轉馬,小丑旋風,冇限時的彈彈屋 



在水母館門口的攤檔買了個熊貓及企鵝公仔比兩隻小魔怪,特價 HK$99 ... 好抵

家姐買了個蝴蝶頭箍,梗係要買多個魔鬼頭箍比細佬



話咁快就到 11 點,家姐累到一上車就瞓著了,疲倦的我又要抱住佢返歸

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子