UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年2月29日 星期五

Who am I ???

媽咪成日話我有運仔, 好多時抽獎都有奬, 仲要係大奬喎, 上年 BK 新年 gathering 抽到 3 奬 ~~ 一條媽咪想買好耐的 Baby Sling 揹帶, 上次 BK 一歲生日會仲抽到頭奬 ~ 造型攝影套餐一份.
由於係奬品的關係, 只可以在平日的非繁忙時間拍攝, 所以媽咪今日特登請假陪我去影相。 個套餐包 3 個造型及 28 張數碼相底,媽咪本來幫我楝左兔仔、王子及南瓜造型, 但件南瓜衫好重及厚, 令到我好唔舒服, 哥哥咪比件蜜蜂衫我換.
媽咪好醒目, 帶左我最鍾意食的星星餅嚟吸引我, 所以拍攝第一個兔仔造型的相係最靚的.  到王子及蜜蜂造型的時候, 星星餅已經比我食哂, 而我又攰又肚餓, 所以媽咪及攝影哥哥要用盡各種方法引我.
個半小時影左 85 張相, 雖然有啲相冇笑仲喊喊, 但媽咪話好得意, 所以加 $200 要哂全部相, 而我就成個散哂, 媽咪抱住一陣, 已經瞓著 lu.
 
 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子