UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年2月1日 星期五

迪士尼(5) - 新年篇

今日好凍呀, 9 度咋, 新界地區仲凍 ......但請左半日假同家姐, 約埋大姑媽, 細姑媽及表哥表姐及婆婆等 9 個人一齊去迪士尼玩, 要做足禦寒措施, 帶左頸巾及厚褸, 不過都帶漏手套比家姐.
爸爸接左家姐放學後, 同佢講帶佢去一個佢好想去的地方, 佢唔洗諗就講迪士尼, 仲好乖咁食哂碗粥, 接埋我一齊出發喇
家姐的觀察力幾好, 一去到門口, 就同我講 "媽咪, 睇吓冇哂 d 南瓜, 換左新年裝飾

好得意呀, 個福都係米奇



森美設計的 "姻緣" 米奇

阿 Jan 林海峰 設計的 "常歡" 米奇連汽水杯都換新裝
家姐特登除左件褸比貝兒睇吓佢件貝兒T-shirt
  家姐上次見到木須好驚, 要木蘭拖住佢至肯影相, 但今次見唔到木須, 就問木蘭佢去左邊
每次必食的黑加侖子啫喱雪條, 今日咁凍, 家姐都要食 ~~ 除左迪士尼, 仲有邊度可以買到, 請通知我


呢個玩具, 家姐次次都玩, 但我一定唔會買, 因為驚佢 "製" 到細佬

今日的戰利品
$35 ~~ 好抵的公主水杯, 仲有個皇冠袋仔送
$25 ~~ 星型嗰個係公主毛巾仔
$30 ~~ 公主毛毛筆

最後, 梗係要食埋家姐的至愛 popcorn 至走得

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子