UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2007年12月24日 星期一

渟渟貝兒公主

今日係平安夜, 我地預備左一份家姐好想好想要的聖誕禮物 ....... 公主裙

我地提早在下午送比佢, 等佢可以著住條靚靚公主裙去街街. 爸爸話佢見到條公主裙開心到呆左一陣, 都唔知點反應好, 之後即刻要變..... 渟渟貝兒公主.

可惜今日要返工, 唔可以親自送比佢, 睇吓佢收到份禮物的反應. 但爸爸好醒目咁拍左 video, 等我都睇到家姐個開心樣. Thank you 爸爸!!!



沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子