UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2007年12月20日 星期四

士多啤梨園@粉嶺 4 Feb 2007

勁鐘意食士多啤梨的渟渟可以親自摘士多啤梨 , 勁興奮, 仲攞返學校同同學仔一齊分享

今次去左上水一個士多啤梨園, 交通方便又唔收入場費, 好抵 ka. 地方好大, 一去到門口, 已經見到好大片士多啤梨田及聞到陣陣士多啤梨香味, 真係好想即刻摘落嚟食 ......

場主比左把較剪及盤我地, 就叫我地自己隨便摘, 睇啱邊粒就摘邊粒, 我地梗係揀 d 又紅又大粒, 但可能而家係季尾, d 大粒比人摘哂, 剩返 d 細細粒咋. 比 $$ 後, 即場洗嚟食, 真係勁香甜及勁濃士多啤梨味, 好食過街買好多 ... 好多.....






沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子