UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年11月23日 星期二

【觀塘 食記】滿有驚喜的 ♥ 花雕麻油雞麵 。蟹黃冷烏龍麵 ♥ 一起食堂


放假與儍爸又去了觀塘搵食和逛逛
好想飲珍珠奶茶,所以揀了食台灣菜 ~~


平時去食台灣菜都會點燒牛肉麵 ...
但居然比我見到較少見的 ... 花雕麻油雞湯麵 HK$78
即刻轉軚,點番碗先 ~~

還可以 +HK$12 配一杯飲品
我梗係揀杯 ... 半糖的冷珍珠奶茶 


先呷一口花雕麻油雞湯,湯頭好清,油花不多
麻油香中帶著花雕的甜,有淡淡的中藥味,味道清爽不油膩

另外仲有一小杯花雕酒,鍾意酒味濃點可以自己加落去
唔好浪費,全部加哂落去一起食 ...
濃濃花雕酒香搭配滑溜的烏龍麵,滋味好吃仲好滋補添 !!!


配料都好豐富,有桂圓、冬菇、青菜、杞子
和帶皮無骨的雞肉捲,肉質嫩滑,入口啖啖肉,唔使噒骨咁麻煩 ~~


儍爸的 ... 
蟹黃冷烏龍麵 HK$88
冷泡白桃烏龍茶 +HK$12


蟹黃的份量很足 ...
烏龍麵沾滿金黃色的蟹黃和蟹肉,入口鮮甜不腥,太幸福喇 !!!


還點了兩款小食 ...

炸花枝丸 HK$28
花枝丸炸到金黃色,大大粒好香好彈牙,裡面仲有很多花枝粒

鹽酥雞 HK$38
炸到外酥肉嫩,一口一粒,咸香惹味




一起食堂。觀塘
香港 九龍 觀塘 開源道 48 號 威利廣場地下 G5 號舖




** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子