UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年11月21日 星期日

【將軍澳 食記】日出康城商場。好啱我口味的泰國菜 ♥ 亞泰


約了妹子去將軍澳日出康城食個飯逛吓商場
佢話好耐冇食泰菜,姐姐我當然哂佢啦 !

佢一坐低就點了客好想食的 ... 

炭燒泰式串燒〈HK$62〉
一客有 4 串,可自由選擇豬肉或雞肉
我們揀了兩串豬肉和兩串雞肉,配上惹味沙嗲醬,好開胃 !

泰式拼盤〈HK$78〉
拼盤裡面有泰式春卷、蝦餅和鳳凰丸
儍媽最鍾意泰式蝦餅外面炸得香脆、蝦肉爽彈
鳳凰丸即是泰式雞肉丸,都好好食呀 !


飲品就點了 ... 泰式奶茶〈HK$30〉
泰式奶茶只有凍的,茶味香濃,甜度啱啱好
原樽上無混入冰塊,咁就可以飲到奶茶嘅原味,唔怕溝淡哂 ~~
一樽分到兩杯,可以開心 share


鹵水無骨豬手船河〈HK$68〉
船湯底可以免費轉酸辣湯,但是妹子唔食辣無轉到 ...
無骨豬手燜得軟腍入味,連著滿滿膠原的豬皮一起食,啖啖肉好滿足 !!!


見到啲甜品全部都想食,所以好放肆咁點了三款 ...

芒果白糯米飯〈HK$55〉
軟滑綿糯的糯米配上香甜芒果和椰奶醬,滿口香甜軟糯,好食到停唔到口 ~~

椰汁西米糕〈HK$35〉
除了濃郁的椰香和Q彈的西米、裡面仲有芋頭和粟米
味道好豐富,香甜不膩口 ~~

海鹽雪糕〈HK$35〉
本來想食椰子雪糕,可惜無哂 ...
就點了客海鹽雪糕,知我哋 share 來食,好貼心咁將兩球雪糕分了兩杯比我哋 ~~
雪糕食落甜中帶咸,甜而不膩,味道好清爽 ~~




亞泰 A Haya
香港 新界 將軍澳 康城路一號 The LOHAS 三樓 344 號舖


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

#亞泰 #ahayahk #龍蝦湯河

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子