UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年7月5日 星期三

【銅鑼灣 樓上美食】新派韓食。甜品又靚又好食 ♥ Seoulmate Cafe

哈韓一族的囡囡
除了留意韓流,亦都好留意韓食
她話之前好想試的一間韓國餐廳由西環搬了去銅鑼灣
所以即刻約埋儍媽我去試下



這兒的午市套餐都幾抵食
但是午餐無我們想食的炸醬麵和甜品,所以都是單點


我想食的就是韓劇成日都見到 D 韓星食到津津有味的韓式炸醬麵
不過,我這碟是改良了版的 ... Jaehoon's 炸醬海鮮蔥油拌麵 HK$138


黑黑的韓式炸醬麵與中式的炸醬麵很不同
韓式的炸醬是用黑豆做,味濃醇厚,甜甜咸咸
炸醬裡面有很多海鮮,有帶子、蝦、魷魚和洋蔥 ... 很豐富

麵條很幼,很似天使麵,幼幼的麵條已經淋了香口的蔥油
再沾上醇厚的韓式炸醬,特別惹味


而囡囡就是為了甜品而來 ... 


全部甜品都好吸引,她最後終於揀了 ... K 爆米餅同雪糕烤遇脆脆柚子芒果 HK$58


由韓式脆米餅、香滑的忌廉、酸甜的柚子醬、鮮甜的芒果和冰凍的雪糕
拼湊而成的花型甜品 ... 不只賣相靚,味道也很豐富,酸甜開胃又清暑,很啱夏天的甜品


最鍾意飯後嘆番杯咖啡的儍媽也點了杯 ... 濟州橙摩卡 HK$48
凍飲來的,不過面層好似少了相片中的忌廉 ... 

濟州橙摩卡入口滑順,不太甜,仲有淡淡的橙香
杯裡面有了不少的橙皮絲,橙皮絲味道甜甜地都好好食的


除了室內的座位,亦有室外的露天座位,外面仲有座鞦韆椅
可惜,這天下著大雨,否則出去鞦韆椅坐陣都不錯 ...


好鍾意這盞可愛的雲朵吊燈和壁畫


人多仲可以預約在這間咁有韓風的房間進餐 ...


Seoulmate Cafe
香港 銅鑼灣 駱克道 491-499 號 京都廣場 4 樓
https://www.facebook.com/seoulmatecafe/\

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子