UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年3月26日 星期六

去懷舊冰室嘆個港式早餐 ♥ 金記冰室

【2016 年 1 月 8 日】

金記冰室已有 48 年歷史,舊舖位於筲箕灣
但是在港島東長大的我,真是無咩印象 ... 



這日咁啱經過,就入去食個早餐先 ~~


這兒的裝潢以舊式冰室設計 ... 


這兒的裝潢以舊式冰室設計 ... 木板卡位,仲掛了幾個西瓜波



乒乓球板是餐牌嚟的 ~~



點了份金記招牌早餐《乙餐》
火腿通粉配火腿奄列跟牛油多士和熱奶茶
... 非常港式的早餐



現在好多『茶餐廳』都將奄列改為炒滑蛋,我就鍾意食火腿奄列多點
尤其是奄列中間煎到半熟的蛋漿加埋火腿的甜味,好好味的
烘香的厚多士熱騰騰,面層脆脆裡面又鬆軟
而杯醒神奶茶又夠香滑,仲有濃濃的茶香味



牆上的仲有搞笑的漫畫『絲襪奶茶』『補身牛肉汁』
睇著咁搞笑的漫畫食早餐,心情都靚 D ... have a good day ~~ 


金記冰室
香港 灣仔 天樂里 6-18 號 恆安大廈地下 D 及 E 舖



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子