UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年12月16日 星期三

簡單一按 ● 輕鬆染髮 .... Cielo 絲悅 EX 染髮霜

佳節將至,是時候整理我把亂草
但是要兩隻小魔怪在 salon 等我幾個小時 ... 真是好難囉 !!!

咁唯有自己動手來做喇 !!!
剪髪呢點咁有技巧的當然要由髮型師代勞 ... 自己不可亂嚟
但是染髮就可以自己在家都做到喇 !!!



這款由日本時尚輕熟女 藤原紀香代言的 CIELO 絲悅 EX 染髮霜
最近在各大雜誌及電視都見到它的廣告

簡單一按 ● 輕鬆染髮 ... 簡單易用喎

啱哂我呢 D 未試過自己在家染髮的人呢 !!!


系列中有幾款不同深淺的顏色可供選擇
我用的是基本棕色系中的 5 號 自然棕色 Dark Brown


包裝內有整所有工具 ... 特製梳刷、沖洗軟管和按壓式瓶子的染髮霜


使用前,當然要先細心閱讀說明書的注意要點
另外,亦要注意 ... 防護手套貼了在說明書上的


以前唔鍾意在家染髪是怕麻煩,因為好多染髮劑都要自己混合後使用
但是 Cielo 染髮霜已將第一和第二劑的染髲霜結合一起
只要按壓一下就可以同時唧出兩款染髮霜,無須自己預先混合


記住 ... 染髮時,頭髮要乾爽和乾淨的

雖然染髮霜是濃稠的質感,不易滴落,但是都要先圍上披肩或毛巾保護衣物


接著,就可以開始染髮 ... 

將染髮霜唧到刷子上 ... 按一下同時唧出白色和黃色的染髮霜
之後,將刷子上的染髮霜塗抹在頭髮上,再用另一面的梳將染霜均勻塗抹在髮尾
等待 15 分鐘,沖洗乾淨頭髮的染霜後,用洗髮乳和護髮素清洗乾淨就可以囉 !!!


染髮霜加入了尤加利樹油、葡萄籽油和月見草油
染髮時,無掉髮的情況
染髮後,頭髮亦無得變得乾旱毛燥,頭髮仲好有光澤

 

而染髮效果亦好滿意
以前因為常吹髮引致部份頭髮變到少少淺啡色
染髮後髮色變得均勻,好耐無見過自己咁深、咁自然的髮色


跟據包裝上的說明,一盒染髮霜足夠及耳長度的頭髮染色
可能我的頭髮較薄,我這把長髮只用了一盒染髮霜 ... 

儍爸見到我今次染髮咁方便快捷,也嚷著要染呢 !!!
我諗儍爸的短髮應該用不到一整盒染髮霜

唔洗怕 ... 
Cielo 染髮霜的設計好貼心的,可多次使用,剩餘的可以留至下次使用
只要每次使用後,用沖洗軟管沖洗乾淨按壓瓶子的洞口就可以喇 !!!



More information : 
Cielo 香港官方網頁 http://cielo-hk.com/

** 產品及產品資料由品牌提供

** 以上分享是以我的喜好、髮質和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子