UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年11月6日 星期四

Tempo 抗菌倍護 ♡ 乾 ♥ 濕紙巾 ... 無懼流感病毒

上星期儍爸至話屋企無哂紙巾 ... 要去入貨
Tempo 真是知我心意 ... 送了一大盒禮物嚟


好合用的 Tempo 紙巾 ... 還要是好啱現在用的抗菌倍護系列


這個紙巾怪囡囡就至開心 ... 有她至愛的 Tempo 紙巾用呀 !!!

還要乾及濕紙巾都有齊哂 ... 她當然即刻拎嚟用喇 !!!


「Tempo 抗菌倍護」配方經實驗證明能有效殺滅 99% 流感病毒及細菌
包括甲型豬流感病毒 HINI、大腸桿菌、金黃葡萄球菌及白念珠球菌



不含酒精,並通過皮膚測試,還添加了蘆薈精華及維他命 E ... 清潔同時呵護肌膚

還有陣陣的淡香味 ... 我覺得有點似香薰果的香味 ... 好舒服、好好聞的味道


Tempo 濕紙巾一包 10 片 ... 方便携帶



濕紙巾堅靭柔軟,又不會太濕 ... 我鍾意用來搽 keyboard 及枱
公司個 keyboard 及枱日日用,好污穢的 ... 好多病菌的 ... 得閒要抺吓它

囡囡鍾意帶包返學
食飯前可以用嚟消毒雙手至食飯、上完視藝課用來抺乾潔沾在手的顏色 ...

 

現在流感高峰期,小朋友出街周圍摸,好容易沾到病毒,用抗菌倍護紙巾就無懼流感病毒喇!

倍護抗菌乾及濕紙巾已經是我們出街及返學必備之物



More information :
Tempo Hong Kong Facebook Fans Page https://www.facebook.com/Tempo.hk


** 產品由品牌提供

** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子