UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年9月4日 星期四

貓山王榴槤月餅 vs 貓山王榴槤冰皮月餅

《2014 年 7 月‧沙巴遊記》


上次講過在沙巴住的 Hotel Sixty3 隔離的不夜天麵包店
一見到 貓山王榴蓮蛋糕卷 (按此重溫) 雙眼發光
還即刻買了嚟試




我們在店內也見到好應節的月餅 ... 有我們鍾意的榴槤 ... 貓山王榴槤月餅


沙巴天氣咁熱 ... 當然試冰凍的貓山王冰皮月餅
獨立包裝 RM16 (約 HK$40) 一個
一打開包裝就聞到濃郁的榴槤味
外層的皮不太厚又軟糯,餡料不太甜



另外,亦有貓山王榴槤搭配白蓮蓉的傳統月餅 ... 還可以揀有蛋黃或無蛋黃的


單個獨立包裝,自由配搭 ... 我們揀了幾款返香港過節
送的禮盒包裝很精美的


一打開禮盒就見到呢個超大的月餅
原來是天夜天的符師傅連同兩位著名烘焙師傅及 12 位助手同制造的世界最大超級月餅
直徑 10 英尺,高 1 英尺,重 1360kg
當年,這個超級月餅也列入了『世界健力士大全』和『馬來西亞紀錄大全』


貓山王榴槤月餅 RM16


切開了與蓮蓉月餅無咩分別,但多了陣濃郁的榴槤香味
裡面還有欖仁碎,食落去無咁甜膩及很有咬口



貓山王榴彈蛋黃月餅 RM17


與貓山王榴槤月餅一樣,只不過多了隻咸蛋黃
但我較鍾意這款貓山王榴槤蛋黃月餅
多了隻咸蛋黃咸咸甜甜的,多有濃濃的榴槤味,味道好特別,口感也豐富



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

 

《2014 沙巴遊記》
 一次過滿足我地 3 個願望的 ... 沙巴遊
貓山王榴蓮蛋糕卷
Fullhouse Lifestyle Store and Cafe‏ ♡ 沙巴
沙巴美食 ♡ 榴槤芝士蛋糕 ♥ Secret Recipe

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子