UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年9月26日 星期五

沙巴美食 ♡ D24 榴槤多士 ♥ 馮業茶室

來過沙巴幾次,第一次光顧這間網友及旅遊書推介的食店 ... 馮業茶室

位於亞庇市的加雅街 ... 又是食食林立的加雅街 ... 係呢度一定搵到一間你想食的

馮業茶室
Address: No. 100, Jalan Gaya, Kota Kinabalu, Sabah
 

今次特登來就是為了 ... 榴槤多士
榴槤夾麵包 ... 未試過 ... 當然要試喇
仲要是用馬來西亞 D24 榴槤,還要配埋牛油、咖央、果醬、牛奶及花生醬
咁多款 ... 揀邊款好呢 ????




最後,點了由兩款馬來西亞特色食物配搭而成的
 ... 榴槤 + 咖咉 ... D24 榴槤咖央多士 RM4.5

香香甜甜的咖央加埋榴槤又幾特別,味道也不錯
但我呢個榴槤控就兼不夠榴槤味,係咪香甜的咖央搶了榴槤味呢 ???

 
 

如果用較淡味的牛油配榴槤係咪會重榴槤味呢 ???
所以我都是忍不住點多了份 ... D24 榴槤加牛油多士 RM4.7


榴槤牛油多士中間夾了塊凍的鮮牛油,有點似我地港式 "菠蘿油"
我較鍾意這款榴槤牛油多士,濃味的榴槤跟清淡的牛油較為夾
清淡的牛油又無搶去榴槤味 ... 還有濃郁的榴槤香

 

叻沙 RM8.5 也是我至愛的馬來西亞食物
食之前記得唧 D 青檸汁再加埋附上的辣椒醬,惹味好多的


4 個人 share 3 杯飲品 ... 消暑解渴的 桔仔冰 RM2.8、囝囝至愛的 美祿 RM2.8

點少得我至愛的 拉茶 RM2.8 ... 好鍾意手拉的泡泡
睇上去奶仲多過茶,有點怕會好重奶味,攪拌後又唔覺喎


認住馮業隔離間『京那巴魯咖啡店』... 它的奶油蝦好味又抵食的
下篇遊記再與大家分享

 


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定


《2014 沙巴遊記》
 一次過滿足我地 3 個願望的 ... 沙巴遊
貓山王榴蓮蛋糕卷
Fullhouse Lifestyle Store and Cafe‏ ♡ 沙巴
沙巴美食 ♡ 榴槤芝士蛋糕 ♥ Secret Recipe
貓山王榴槤月餅 vs 貓山王榴槤冰皮月餅 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子