UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年9月25日 星期四

煮出彩「雄」親子烹飪班

《2014 年 8 月》


暑假好多品牌都有親子烹飪班
鍾意搵著數的我當然唔執輸報名喇
好好彩咁 ... 又比我抽中了
這次『Ayam Brand™ 雄鷄標』舉辦的《煮出彩「雄」親子烹飪班》

 



活動的地點是 TST K11 的 Easy123 Dine & Cooking Studio

囡囡一見到這些咁精緻的糖霜蛋糕已經好興奮


雄鷄標舉辦的親子烹飪班,又點少得雄鷄標的罐頭

原來雄鷄標是馬來西亞首個罐頭食品品牌 ... 產品不含防腐劑及反式脂肪,不添加味精



食譜都是專為小朋友而設計的,材料都好簡單及已預先處理好
小廚師只要跟著先前導師示範的去先做就可以喇

第一道 ~ 洋蔥白汁吞拿魚卷

    

第二道 ~ 喇沙醬伴雞絲粉皮
平時食雞絲粉皮多是用花生醬
今次用我至愛的喇沙醬 ... 好特別呢


第三道 ~ 茄汁豆蛋包飯
將抄飯放在蛋皮上包成錢包狀,再淋上茄汁豆作醬汁 ... 可惜我個錢包做得不太似


三道菜的賣相都不錯呢
煮得咁辛苦 ... 可以試味囉
 


在我們品嚐我們的製成品的時候
師傅準備了杯好好味的 ... 椰汁雜果沙冰
原來材料都好簡單易做,師傅只是放了椰汁及冰入攪拌機攪拌不陣
倒入加了雜果的杯內,再加少少裝飾就搞掂喇
返屋企都試下做先





** 以上分享是以我的品味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子