UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年8月29日 星期五

沙巴美食 ♡ 榴槤芝士蛋糕 ♥ Secret Recipe

《2014 年 7 月‧沙巴》

我這家榴槤痴
出發前已經在網上搜集了些榴槤美食的資料

這間 Secret Recipe 是我們的目標之一




咁啱我們住的酒店 Hotel Sixty3 附近這是這間店 ... 只是幾分鐘腳程就到囉
這間店又是在這個 Suria Sabah 購物商場內 ... 儍爸真是叻的啫,book 了這間咁方便的酒店


雖然好近我們所住的酒店
但實在太多美食等住我們食喇

我們居然安排了食早餐
還要是一開門就入去食 ... heeeee

 

囝囝一見到蛋糕櫃 ... 已經即刻搜索他至想食的榴槤芝士蛋糕
不理一大早什麼也未到肚,也要點一客先食


囝囝已經拎好叉子 ... 待蛋糕一放下即刻開動
好彩,我喝止得住 ... 相機先食 ... 大家至可以睇到這個榴槤蛋糕的全相咋

 

榴槤芝士蛋糕 Durian Cheese Cake (RM8 / 約 HK$20)

榴槤口味是季節限定的 ... WOW ... so lucky
超香濃的榴槤味,不膩不甜,好香滑 ... 超好味


本想再 encore 多件
但之想點的食物就送到 ... 食了主菜先

儍爸的 星加坡叻沙 Singapre Laksa (RM18.5)
這個有點貴 ... 在地道的食店可平多喔


精打細算的我就點了份 All Day Special Set A (RM17.5)
有一杯飲品 + 意粉 ... 我揀了凍檸檬茶配 Spaghetti Aglio Olio

本來諗住與囡囡 share 碟意粉,再追加件榴槤芝士蛋糕
原來碟意粉辣的 ... 我要一個人食哂 ... 再點榴槤芝士蛋糕無望囉 ... >.<


見到隔離枱的沙嗲串燒好吸引
至醒起我們來了馬來西亞咁多日都無食過沙嗲串燒
就來一客沙嗲雞肉串燒 Chicken Satay (RM10)


中間至普通的凍檸檬茶是我的
左面黃黃綠綠的 Kiwi Orange (RM8) 是囝囝的
右面至 fancy 的 Fruity Yogurt Mix (RM9.3) 是囡囡的


咁好味的榴槤芝士蛋糕食一次梗係不夠喇
之後,特登去買多兩件宵夜



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

 

《2014 沙巴遊記》
 一次過滿足我地 3 個願望的 ... 沙巴遊
貓山王榴蓮蛋糕卷
Fullhouse Lifestyle Store and Cafe‏ ♡ 沙巴

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子