UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年8月13日 星期三

全港首家 ♡ My Melody & Kuromi Pop-up Café ♡ 朗豪坊

Sanrio character 就是陪著我成長的公仔
由細到大都偏愛粉紅色的兔仔 ... My Melody
屋企也收藏了一點 My Melody 的精品
早前也出過分享文,有興趣可以去呢度重溫 → 我的珍藏 ... My Melody

一直都覺得 Sanrio 只偏愛 Hello Kitty
很多精品及活動都是以 Hello Kitty 為主角
很少以 My Melody 為主題的
所以今以朗豪坊同 Sanrio 聯乖舉辦的 My Melody & Kuromi Pop-up Café
... 當然要去朝聖喇 !!!


由網友的資料得知這間是出名的長龍店
為怕人多不敢周末去

昨日 (11/8/2014 Monday) 要照顧兩隻小魔怪又無地方去 ... 就去搵 My Melody 喇




網友的 tips 話最好早點去排隊 ... 因為 D 籌派哂就無喇
重話上次他們 11:30am 去到攞到籌  ... 2:00pm 至有位
為免撲空 ... 我們諗住趁店舖未開門去到可以攞到早一點的籌可以食到午餐

10:45am 已經到達已經有人在排隊
11:00am 開舖入了第一輪食客
我們拎到 13 號籌 ... 店員話大約 12:00noon 再返來應該有位


12:00noon 有位 ?! ?! ?!
比我們預期的 2:00pm 早了喎

好彩食了件蛋糕墊底
拎了籌就去 L4 的『Sanrio 星級甜品學院』展場與 Sanrio Friends 影相 ... 下篇再與大家分享


12:00noon 準時再返去餐廳等位
約 12:20noon 終於有位喇


可能是我想太多 ... 
還以為餐廳內滿佈 My Melody 的裝飾或者牆壁會有張很大的 Melody 圖畫 ... 
餐廳裡面 My Melody 的裝飾比我想像中少
也無 My Melody 的好朋友 ... 小老鼠、小松鼠及綿羊
不過,有幾隻大大個的 My Melody cushion 比我們攬下


我們 3 個人安排與另外 3 人一同坐一張 6 人枱
粉紅色枱面印了 My Melody & Kuromi 的圖案


餐飲選擇不多,一頁睇哂 ... 由於是午餐時段,只有 Lunch Set
可自由配搭主菜 + 飲品 或者再 + 甜品

我與兩隻小魔怪只點了 2 份午餐一起分享
本來想多點一杯飲品 ... 但飲品一定要跟餐,無得散點 @..@


兩隻小魔怪的 芭樂白桃特飲 ... 粉紅色的賣相不錯
我飲咖啡無試過味,不過見到兩隻小魔怪飲得咁開心都知好味喇

 

個杯墊好靚 ... 唔捨得用


我的 熱美式咖啡 ... 可揀 My Melody 或者 Kuromi 拉花
 
 

其中一份午餐主食 蒜香牛柳粒抄意粉 ... HK$78

 

另一份午餐主食 野菌生薑豚肉石鍋飯 HK$88

 

至愛甜食的小魔怪當然不會放過甜品喇
囡囡的 意式情濃班戟配士多啤梨雪糕 HK$48

 

囝囝的 朱古力凍火山 HK$68

 

朱古力凍火山是用朱古力雪糕做的
下面有 3 塊烘多士 ... 好足料喎 ... 好彩 3 個人一起食咋
一個人怎樣食到咁大份主食 + 甜品 @ @

 

想試的話要快喇
9 月 1 日會換為 Little Twin Stars 主題餐廳


** 以上分享是以我的口味及喜好作出分享及食後感,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子