UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年8月7日 星期四

一次過滿足我地 3 個願望的 ... 沙巴遊


 

無錯 ... 我們又去了沙巴渡暑假


 

今次已經是我第四次去沙巴 ...囡囡及囝囝都去過 3 次囉
點解咁鍾意沙巴 ...


因為這兒有我們都鍾意的 ... 陽光 ... 海灘 ... 還有 榴槤


今次主要是去 ... 渡假 ... 去 hea
本來想住哂幾晚 resort 嘆吓 ... 但是 resort 真是不平
所以今次 book 了 4 晚市區酒店及 2 晚 resort

位於旺區 Gaya Street 的 Hotel Sixty3 真是好方便
好近推介的食店 ... 馮業茶室、怡豐叻沙、富源等
出島玩完沖個澡換件衫再去 shopping 及食飯 ... 勁方便

而另一間遠離市區的 Shangri-La Risa Ria Resort 就好 relax
有私人沙灘,泳池又有條好好玩的滑水梯 ... 但貴了少少



在沙巴商場還比我們搵到香港都有分店的 Fullhouse Signature



講住咁多先 ... 有時間至與大家詳細分享我的沙巴遊記


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子