UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年4月22日 星期二

好味到一食再食的沖繩炸包

上次在囡囡上興趣班的時候
與囝囝試了 沖繩炸麵包店 ♡ Antoshimo Café & Bakery @ Mikiki ← 按此重溫
囡囡知道後也嚷著要試香脆鬆軟的炸麵包



儍爸點了一份 Oki-Day Set HK$68 ... Antoshimo 特調日式咖喱定食
水雲沙律 + 海葡萄沙律 + 日式咖喱飯 + 漢堡扒 + 自選 Oki Bun 
定食附凍/熱玄米茶 + 甜品芝媽咪

一向愛吃酸酸甜甜食物的囡囡超鍾意水雲沙律及海葡萄沙律
而上次一啖都不肯試的細佬,今次竟然爭著食 ... 食物果然是爭至好味的
 
 

儍爸鍾情咸味的 Oki Bun,所以點了中華風格的『 O繽』
中華料風格 cross over 日本食材造出的
餡料有藕、竹筍、西芹及魔芋及微辣的咖喱雞
味道好似上次食的 C 繽,只是換了餡料,醬汁亦較 juicy 及惹味




愛甜的囡囡就試了黑芝麻繽『G 繽』 餡料是黑芝麻加日本年糕
濃香幼滑的黑芝麻蓉香氣溢滿口,配上 QQ 的年糕口感十足

 

囝囝今次也試甜味的 紅豆繽『 A 繽』
北海道十勝紅豆不會太甜,配上 QQ 軟糯的年糕很夾
... 怪不得能夠成為這店的 Top 2 熱賣品

 

今次的甜品也是芝媽咪,不過顏色不同了
上次是黃色的,今次是白色原味
味道呢 ... 我覺得兩款差不多喎 ... 可能試得不真,等我下次嚟試過再報告喇 ... heeeee


好想買幾個 Oki Bun 返屋企
因為這個 Oki Bun 外賣禮盒實在太 kawaii ... 設計到成架校巴咁 ... 好想帶埋它返屋企 




** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及食後感,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子