UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年4月3日 星期四

驚濤『蟹』浪 ♡ 中渡過我們的 ♡ 第 16 個結婚紀念日 ♡

眨下眼結了婚 16 個年頭囉 !!!
今年計劃了暑假外遊
所以這日簡簡單單咁兩老去食餐好的就算喇 !!!

食咩好呢 ?! ?! ?!

梗係食我們至愛的 ♡ 蟹 ♡ 仲要是任食的 ... heeeee


從一些識飲識食的網友中得知最近港威酒店的 Three on Canton
推出了以蟹為主題的驚濤「蟹」浪自助晚餐 ... 一於去食番餐

一次過試哂鮮甜無比比的加拿大阿拉斯加帝皇蟹腳、日本三大蟹王之一的松葉蟹
以蟹膏聞名的英國麵包蟹及肉質嬾滑的澳洲加菲蟹



 

兩個蟹痴第一碟要試的 ... 當然是蟹 ... 凍食的阿拉斯加帝皇蟹腳及加拿大原隻龍蝦


好肥美的阿拉斯加帝皇蟹腳,仲好鮮甜呢


開邊的加拿大原隻龍蝦,凍食的,大大隻還有很多蝦膏



 以蟹膏聞名的麵包蟹 ... 蟹蓋的蟹膏多到呢

 
 

海鮮冷盤又點少得生蠔呢 ... 即開的蘇格蘭生蠔
每隻蠔都很飽滿,配蠔的醬汁也有多款選擇
試了配紅酒汁,但我不太鍾意呢 ... 因為酸了少少,蓋了蠔味
我都是鍾意加少少黑胡椒來食,咁就不會蓋過蠔的海水咸香及鮮甜味

 

食完冷盤飲番碗清口清甜的  海底椰燉嚮螺湯 滋補下先
另外,隔離碗粟米魚肚羮都不錯的

 

蟹不是得冷盤的,以蟹為主題都有不少的
好似炸軟穀蟹、惹味香辣的星加坡少蟹 ... 掛住食,這些唔記得影相 tim

中式的薑蔥炒蟹 ... 是用越南肉蟹來抄的

中式釀蟹蓋 ...蟹蓋釀滿蟹肉加蘑菇,味道鮮香
用細細隻的蟹蓋來做,很精巧,我一個人食兩隻都不覺膩呢

 

平時都是留肚食甜品的,但今次食了太多蟹蟹喇
食唔到甜品,只試了迷你版的朱古力心太軟配雪糕
雪糕及其他配料都是自己添加的
我就配了酸甜開胃的紅桑莓雪糕、至愛的朱古力雪糕及雲呢嗱雪糕


雪糕是 movenpick 來的 ... 當然要 encore 多幾球喇
雲呢嗱味、士多啤梨味及有香蕉肉的香蕉味雪糕 ... 咁這餐就滿足哂喇


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子