UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年10月30日 星期二

外軟內韌‧剛柔並重 ... 最啱 feel 的 Tempo 卷紙


我家兩隻小魔怪一向都愛用 Tempo 紙巾
書包手袋仔必定有一包防身

現在 Tempo 也推出卷紙
以後在家及外出都必定有 Tempo 囉 :)



Tempo 三層
純白原味卷紙 + 印花蘋果木香卷紙

 
 

Tempo 卷紙採用優質的歐洲原紙製造產品
通過皮膚科測驗,是安全及信心的保證
... 咁就一家大小都可以放心使用



首創「三層軟韌糅合技術」
三層的卷紙用上兩種不同物料, 令上下層柔滑,中間堅韌




Neutral 純白原味卷紙 ... 無香味但有壓花


Applewood 印花蘋果木香味 ... 有淡淡的蘋果木香味及藍色的壓花 


我自己較喜歡有藍色印花的蘋果木香味卷紙,見到卷靚靚卷紙掛在廁所心情都好 D


Photo: 【Tempo 最啱 Feel 登場.剛柔男大募集】要好似我哋廣告中嘅男主角咁"剛柔並重"?你都可以!快啲click入以下網址,參加「剛柔並重大投選 」,仲有機會拎走我哋嘅Tempo 18吋豆豆梳化添~ 
http://www.facebook.com/Tempo.hk/app_443145602398391‎


揀卷紙真的幾難的
紙質柔軟幼滑的 ... 濕水後又會易爛
紙質緊靭的 ... 摸上去又粗糙,用起來又不舒服

Tempo 卷紙紙質柔韌度高,濕水後不易爛,又好柔滑
就好似一個剛柔並重的男人,要溫柔時溫柔,要堅韌時堅韌


現在只要 Like Tempo Facebook 粉絲專頁

參與「剛柔男大募集」網上遊戲,化身成 Perfect Man

就有機會奪取 Tempo 限量版18 吋豆豆梳化



TEMPO 的電視廣告向來創意豐富,更囊括多個廣告大獎
今次【全新 Tempo 卷紙 Perfect Man 廣告】中的剛柔男真的好有創意

TEMPO HK Facebook Fans Page http://www.facebook.com/Tempo.hk


TEMPO 三層純白原味卷紙 10裝(於各大藥房有售)新推出優惠價HK$37 – HK$38

TEMPO 三層印花蘋果木香卷紙 10裝(於各大連鎖超市有售)新推出優惠價:HK$42

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子