UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年10月6日 星期六

蘇梅泰好玩 ... 《美食篇》好好味的泰式胡椒抄蟹

2012 年 7 月 ...  蘇梅泰好玩 《Day 2》晚餐


之前講到好好人的導遊哥哥特登車我地到 Lami 夜市區
比我地 shopping 及 食飯

這處除了有泰式菜館,仲有幾排賣熟食的攤檔
但我地都是比泰式菜館門口的海鮮吸了入去


海鮮都是用冰鎮住 ... 應該是冰鮮的




一貫蘇梅的特色 ... 無冷氣、無豪裝 ... 但勝在夠地道嘛


一坐下當然要點杯冰凍西瓜汁及青檸梳打解渴喇





炸蝦 Deep Fried Prawns in Bread Crumbs @150 Baht ( HK$33)


脆漿不太厚、又不太油膩,但蝦好新鮮,沾少少泰式甜酸醬一流




燒魚 Grilled White Snapper with Salt  @300 Baht ( HK$67)

真是唔知咩魚,雖然是冰鮮,但好好味
無加任何調味料,燒的時候在魚肚塞滿泰式香料香葉,再用粗鹽慢火燒
加埋特製的酸辣醬汁,魚的鮮味更加突出



泰式胡椒抄蟹 Stir Fried Crab Black Peper @350 Baht ( HK$78)

一上枱略兼太多汁,好似唔夠胡椒咁
但食落口就有好濃的黑胡椒香味、但又不是好辣喎 

我未食過星加坡的胡椒蟹,比較不到
但友人話這個泰式胡椒抄蟹同星加坡的一樣咁好食




泰式脆豬肉飯 Crispy Port top on the Rice @60 Baht ( HK$14.5)


看似似普通的碟頭飯,賣相也不太特別
但自從上次在蘇美島食過之後就愛上了呢
http://blog.yahoo.com/_PFZOPQ7LQ6QKPONS33MBXHSLNA/articles/47097

將豬肉炸到脆卜卜,皮及肉都鬆脆非常,又唔肥膩
再淋上特製的紅色微甜醬汁,送飯一流,真是可以食哂一整碟飯的


2012 蘇梅泰好玩 ... 遊記回顧

2012 蘇梅泰好玩 ... Day 2《景點篇》阿公石 阿媽石、瀑布、木乃伊僧侶、大金佛
蘇梅泰好玩 ... 《美食篇》消暑的 ♥ 七彩 ♥ 西瓜 ♥ 花花 ♥ 旋風 ♥ 雪條

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子