UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年10月20日 星期六

好食推介 ... 懷舊西餐 @太平館餐廳

這篇食文收埋了好耐 ... 成半年囉
原來寫好了一直無發佈
不知現在會否 out ?! ?!

* * * * * * * * * * * * * * *

我地兩老間中都會去太平館撐枱腳
亦都帶過兩隻小魔怪嚟食佢地的至愛 sweet sweet 雞翼
 ... 佢地好鐘意用瑞士汁撈飯

 

太平館好耐歷史喇 ... 仲老過我嫲嫲



太平館餐廳創業於公元 1860 年 (清咸豐十年)
創辦人徐老高原在廣州沙面一外國洋行當廚師,善烹西菜
後自行在廣州太平沙開業,因地取名,首次掛出 “太平館” 招牌
成為廣州最早出現的西餐廳。
徐老高特製的燒乳鴿、煙鯧魚及精製的葡國雞而名聞南粵
而徐氏後人所創製之瑞士汁亦成為膾炙人口的經典美食
歷史名人周恩來、蔣介石、魯迅等亦曾是座上客
由廣州發展到香港,百餘年來仍由同一家族經營

 

當其他餐廳換用即棄濕紙巾,仍然沿用濕毛巾 ... 夠環保

 

牛油餐包

不過,我想大家留意的是左上角隻藍白色米通碗
 ...細細個屋企食飯用果隻碗,食西餐用中式碗 ... I like


平時多點咸牛脷,但今見到新餐牌『尋味‧古餚』
一於試新菜,點了客『岑味牛脷』餐 (湯 + 牛油餐包 + 主菜 + 甜品 + 飲品)



粟米湯 ... 很奶很濃,但又有一團團的麵粉糊,仲好多粟米



主菜『岑味牛脷』
"岑味" 來自 Salmis 譯音,是一種傳統法式醬汁,用鴿珍肝、肉碎、香料等材料烹調而成
是香港早期港式西餐其中一種代表菜式


醬汁好濃,有點酒味,配埋煮到很鬆軟入味的牛脷,味道很特別很惹味



另外,加點雙脾飯 ... 牛仔脾 + 豬仔脾 配白飯

牛仔髀及豬仔脾都是切成薄片,煎香再加上招牌 sweet sweet 瑞士汁
我較鍾意牛仔髀,煎到好香脆,又唔靭
今日的豬仔脾瘦了少少,很乾很靭

 

本來食埋客甜品應該 OK 飽
但咁啱見到有碟燒乳鴿路過 ... 好香香 ... 好想  好想 好想... 好想食

最後 ... 梗是食埋佢喇

乳鴿的皮很脆很香,肉質嫩滑有肉味
加上甜甜的 sweet sweet 瑞士汁
估不到在作戰最後的狀態下 ... 一下子又將這隻乳鴿吃光

賣相好美的橙汁啫喱 + 淡奶

太平館餐廳 Official Website http://taipingkoon.com/

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子