UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年5月10日 星期一

兩隻小魔怪送我的母親節禮物 ~~

星期五放工返屋企已經收到細佬送的母親節禮物
一開門就話有禮物送比我
一束佢親手摺的紙花 + 一張心心形的咭
... 當然在幼稚園老師協助下完成




咭內頁是細佬畫的香腸人
左面 ↓ 細佬 ♥ 媽咪                                 右面 ↓ 爸爸 + 媽媽 + 細佬
家姐仔呢???




家姐仔就保持神秘 ... 比個驚喜我喎
到母親節當日至送比我的母親節咭及魔術屋一間 ... 仲有靚歌一首




學校都有母親節禮物送比 MaMa ... 就係筷子

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子