UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年5月2日 星期日

又為了個袋買了本日雜 ~~

昨日為了個 iPhone Case 買了本周刊
今日又為了個袋,買了本好貴平時又冇睇開的日本雜誌
但真係好抵的 ... $142 買到個 LeSportsac 證件袋 + 本 2010年春夏季 LeSportsac 特刋



我就係為了呢個袋,而買本日雜了 ... 第一時間拆嚟睇下先

.....
.....
在最後一頁有個證件袋實物原大的圖片
點解唔印在書背面 ... 比我地睇清楚 D,唔洗估估下嘛


袋裡面有好多間隔的,連銀包都唔洗帶
有拉鍊袋放硬幣、信用咭位、又有位放紙幣,連 NDS 都放得落
... 旅行用至啱


有 3 個款揀的 ... 3 款都好靚,但我覺得啡色花碌碌款最有 LeSportsac 特色


我睇中了下面呢個款 ... 香港有未呢 ???


下面呢 3 個限定款 ... 都好靚,但唔多似 LeSportsac 的 style 囉

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子